بهترین راه برای افزایش GFR شما

جمعه 18 بهمن 1392
ن : lafee

بهترین راه برای افزایش GFR شما

بهترین راه برای افزایش GFR شما

GFR ( میزان تصفیه گلومرولی ) است که معمولا به منعکس کننده عملکرد کلیه خود را ، و بیماری مزمن کلیه را به پنج مرحله با توجه به سطح GFR تقسیم شده است. برای افزایش GFR خود را تنها راه برای معکوس کردن این شرایط می شود. در حال حاضر ما به دنبال برای کسب اطلاعات بیشتر .

نگاهی به ایمنی و بهره وری را به حساب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در اینجا توصیه می شود. این درمان در حال حاضر هزاران نفر از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان کمک کرده است با توجه به ایمنی آن ، اثر بخشی بالا ، مدت زمان کوتاه و هزینه های معقول . بنابراین ارزش آن را دارد که توسط بیشتر بیماران شناخته شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توسعه های جدید از داروهای گیاهی چینی است ، اما متفاوت از داروهای گیاهی چینی خوراکی . بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به روی تخت دراز به آن را . دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده ، بیماران نیاز به چیزی جز لذت بردن از این درمان است. احساس مصرف دارو میکرو چینی Osmotherapy به عنوان انجام ماساژ چینی، بسیار راحت توصیف کرد.

پس چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار برای افزایش GFR خود را ؟ به منظور مطمئن شوید که مواد فعال از داروها به طور مستقیم می تواند به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت ، دستگاه اسمز استفاده خواهد شد. از طریق توابع از جمله از بین بردن دولت ایسکمیک و anoxic در کلیه ها ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA ، صدمه به کلیه ها می شود را تعمیر خواهد کرد ، و عملکرد کلیه ها خواهد شد به تدریج بهبود یافت. با بهبود از سطح GFR ، علائم و عوارض خواهد شد به طور طبیعی تحت درمان و کیفیت زندگی خواهد شد بهبود یافته نیز هست.

در حال حاضر شما باید یک ایده کلی در مورد چگونگی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک می کند تا بالا بردن سطح GFR خود را داشته باشد. اگر هنوز هم داشتن هر گونه سوال در پیگیری ، در صورت تمایل یک پیام زیر برای ما ارسال کنید یا به ما ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ، ما خوشحالیم که کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین راه برای افزایش GFR شما,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.